3η Ερευνητική Εργασία

Τίτλος Η ιστορία και ο πολιτισμός της Αργολίδας όπως αναδύονται μέσα από τα μνημεία της περιοχής.
Κατηγορία α) «Τέχνη και  Πολιτισμός» 

β) «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

Χρονική περίοδος υλοποίησης Α’ Τετράμηνο Σχολικού Έτους 2011-12
Ομάδα Εργασίας . 다운로드.περισσότερα
Υπεύθυνοι Καθηγητές κ.Ηλιού Ελένη ΠΕ02 (2 ώρες), κ.Κοκκινιά Ευαγγελία ΠΕ02 (1 ώρα)
Περιγραφή
  • Βασικοί σκοποί της έρευνας:

–     Η μελέτη των μνημείων που έχουν διασωθεί από την προϊστορική περίοδο μέχρι σήμερα. Ο κάθε μαθητής του τμήματος ενδιαφέροντος ανέλαβε ένα διαφορετικό αντικείμενο έρευνας,

περισσότερα. 다운로드.

Τελικό Προιόν
  1.    Ερευνητική Έκθεση:Ένα ενιαίο κείμενο με τη χρήση του λογισμικού Microsoft Word για κάθε ομάδα του τμήματος  ενδιαφέροντος.2.    Παρουσίαση:Παρουσιάσεις με τη χρήση του λογισμικού Microsoft Powerpoint για κάθε ομάδα του τμήματος ενδιαφέροντος. 

1 다운로드. Ναύπλιο- Παλαμήδι 

2. Ναύπλιο – Αγάλματα

3 다운로드. Ναύπλιο – Πλατείες

4.  Καποδίστριας

5. Ναύπλιο – Μουσεία

6. Ναύπλιο  – Tζαμιά

7 갓 오브 이집트. Ναύπλιο

8. Η Ιστορία και τα Θέατρα της Επιδαύρου

9 다운로드. Θέατρο Επιδαύρου: Ακουστική, Συμμετρία. Ασκληπιείο

10. α)Μυκηναικός Πολιτισμός. Λαμπρότερα Έργα του. β) Χλωρίδα – Πανίδα γ) Ήθη Έθιμα – Αργολίδας)

καλαματιανός

 

 

3 다운로드.     Τεχνήματα:

α. Βίντεο  (1ηομάδα ενδιαφέροντος): Ναύπλιο, το δικό μας μουσείο

β. Κολάζ-Σουπλά (2ηομάδα ενδιαφέροντος): εικόνες του Ναυπλίου

γ 다운로드. Κολάζ(3ηομάδα ενδιαφέροντος): Θέατρο Επιδαύρου

kolaz

Βίντεο (3ηομάδα ενδιαφέροντος): Θέατρο Επιδαύρου

δ. Κατασκευή (4ηομάδα ενδιαφέροντος): Θέατρο Επιδαύρου σε μορφή τούρτας

tourta

ε 풀 티비 다운로드. Αφίσα (5ηομάδα ενδιαφέροντος):Αφίσα- Ζωγραφική Πορτοκάλια – Τοπικό Προιόν Αργολίδας

kalathi

4.              Δράση:

α. Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011 προσκλήθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου ο κ 배지 아이콘. Ψαράς που παρουσίασε στο τμήμα ενδιαφέροντος την εργασία του για την «Ακουστική του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου».

β. Επίσκεψη μαθητών στο Θεατρικό Μουσείο.

γ. Συνεντεύξεις από ψυχολόγο, τον πρώην Νομάρχη Αργολίδας και κατοίκους της περιοχής.

δ. Εκδρομή μαθητή στην Αργολίδα για έρευνα και συλλογή υλικού.

Παρατηρήσεις/Συμπεράσματα Το τμήμα ενδιαφέροντος εργάστηκε σύμφωνα με τη μέθοδο της ερευνητικής εργασίας ομαδοσυνεργατικά και αξιοποιώντας όλα τα ερευνητικά εργαλεία (πρωτογενείς, δευτερογενείς πηγές, ΤΠΕ). Ο φάκελος κάθε ομάδας πέρα από την ερευνητική έκθεση, τα powerpoint της παρουσίασης, τα τεχνήματα και τις δράσεις περιελάμβανε και το ομαδικό ημερολόγιο, όπου καταγράφονταν όλες οι εβδομαδιαίες δραστηριότητες και εργασίες των μαθητών.Με την ολοκλήρωση του τετραμήνου οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι η συλλογική εργασία αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα και η ανάληψη ευθυνών οδηγεί με επιτυχία στο στόχο. Το σημαντικότερό όλων όμως ήταν ότι το «ταξίδι» και η περιήγησή τους στην Αργολίδα τους γέμισε με εμπειρίες και γνώσεις ανεκτίμητες για την υπόλοιπη μαθησιακή τους σταδιοδρομία και ζωή.