4η Ερευνητική Εργασία

Τίτλος Είναι τελικά τα Μαθηματικά παρεξηγημένα;
Κατηγορία «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία»
Χρονική περίοδος υλοποίησης B’ Τετράμηνο Σχολικού Έτους 2011-12
Ομάδα Εργασίας  περισσότερα..
Υπεύθυνοι Καθηγητές κ. Mπέντα Ελεονόρα (μαθηματικός, 2 ώρες),     κ 다운로드. Χατζηορφανός Αντρέας (καθηγητής πληροφορικής, 1 ώρα)
Περιγραφή
  • 1. Περιγραφή

Στην εργασία αυτή, οι μαθητές ασχολήθηκαν με το θέμα της μαθηματικοφοβίας 화양연화 다운로드.

Αρχικά τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τα εφαρμοσμένα μαθηματικά, δηλαδή τη δειγματοληψία, την στατιστική και την ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν.

Δημιούργησαν ερωτηματολόγιο και έκαναν απλή τυχαία δειγματοληψία χρησιμοποιώντας για πληθυσμό μαθητές όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου 다운로드.

Στη συνέχεια, ανέλυσαν τα αποτελέσματα και τα παρουσίασαν σε μορφή διαγραμμάτων.

Βασικοί σκοποί της έρευνας.

Κύριος σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι στάσεις και τα πιστεύω των μαθητών για τα μαθηματικά (ως σχολικό μάθημα αλλά και ως χρησιμότητα στη ζωή) και επιπλέον να διευκρινιστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις αυτές 크롬 pc버전 다운로드.

Μερικά από τα ζητήματα που ερευνήθηκαν ήταν:

  • Υπάρχει φόβος για το μάθημα των μαθηματικών και σε περίπτωση θετικής απάντησης, ποιοι λόγοι τον προκαλούν.
  • Η σημασία του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος.
  •  Η κατανόηση από τους μαθητές του σκοπού διδασκαλίας του μαθήματος 나쁜형사 19-20회.
  • Πιθανός ρόλος άλλων παραγόντων για τη διαμόρφωση της άποψής τους.

(π.χ. οικογένεια, φίλοι κλπ)

  •  Η χρησιμότητα των μαθηματικών στη ζωή τους.

Παράλληλα, η εργασία αυτή έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με την έννοια της μαθηματικής έρευνας (στατιστική ?  πιθανότητες) και την πιο εξειδικευμένη χρήση υπολογιστικών προγραμμάτων για εξαγωγή και παρουσίαση αποτελεσμάτων 다운로드.
2) Υποστηρικτικό υλικό

Εργασία σε υπολογιστικό περιβάλλον με:

Χρήση προγραμμάτων λογιστικών φύλλων (spreadsheets)

Χρήση προγραμμάτων δημιουργίας εντύπων

Χρήση προγραμμάτων δημιουργίας παρουσιάσεων

Τελικό Προιόν
Τελικό προϊόν

  • Ερευνητικές εκθέσεις

Εισαγωγή

(Ανατολίτης Ευάγγελος, Αρετουλάκη Ελένη, Λαμπρόπουλος Ιωάννης,

Παπαθανασίου Αγγελική, Συρίγος Νικόλαος, Σημαντήρης Σπύρος)

Περιγραφή μεθόδου επεξεργασίας.

(Αποστολός Αναστάσιος, Αργυρός Μάριος, Ασίκης Σταμάτης, Βαρουξάκης Βαγγέλης)

Ερωτήματα 다운로드.

Α. Η άποψη των μαθητών για τη χρησιμότητα των μαθηματικών και το λόγο που τα διδασκόμαστε.

(Κολυβοδιάκος Χαράλαμπος, Τρίγκα Σοφία,Σταματογιαννόπουλος Γεώργιος, Παπαναστάση Ευαγγελία)

Β 우리들의 행복한 시간 다운로드. Αρέσουν τα μαθηματικά; Ποιοι παράγοντες διαμορφώνουν αυτές τις απόψεις;

(Ανατολίτης Ευάγγελος, Αποστολός Αναστάσιος, Βαρουξάκης Βαγγέλης

Κοζώνης Φίλιππος, Κουταλίδης Ηλίας, Σημαντήρης Σπύρος

Ξυλούρης Νικόλαος, Λαμπρόπουλος Ιωάννης)

Γ. Επίδραση της οικογένειας στη σχέση του μαθητή με τα μαθηματικά.

(Αρετουλάκη Ελένη, Παπαθανασίου Αγγελική)

Δ 기생수 파트1 자막. Η στάση των μαθητών με τα διαγωνίσματα και την εξέταση των μαθηματικών.

(Αποστόλου Χριστίνα, Μαρούγκας Ευστράτιος)

Ε. Οι βαθμολογίες των μαθητών στα μαθηματικά.

(Αποστολός Αναστάσιος, Αργυρός Μάριος, Ασίκης Σταμάτης, Βαρουξάκης Βαγγέλης)

Στ 방탄 idol. Προτάσεις για την καλύτερη διδασκαλία των μαθηματικών.

(Σταθάκη Ισμήνη, Χαικάλης Διονύσιος)

Ζ. Ανοιχτές ερωτήσεις.

 i) ?Μου είναι πιο ευχάριστο να ασχολούμαι με μαθηματικά όταν..?

(Παπαναστάση Ευαγγελία, Σεραφόπουλος Αδαμάντιος)

ii) ?Αν μπορούσες να μπεις στη θέση του καθηγητή, πως θα αντιμετώπιζες ένα παιδί που φοβάται τα μαθηματικά;?

(Αποστόλου Χριστίνα, Μαρούγκας Ευστράτιος, Ξυλούρης Νικόλαος, Σταθάκη Ισμήνη, Τρίγκα Σοφία, Χαικάλης Διονύσιος)

Παρατηρήσεις/Συμπεράσματα Οι μαθητές

  • Εμαθαν για τη μαθηματικοφοβία.

Κατάλαβαν πως τα δικά τους μαθησιακά προβλήματα και άγχη παρατηρούνται και

σε άλλους μαθητές, και μπήκαν στη διαδικασία να επωμισθούν τις ευθύνες τους αλλά και να συνειδητοποιήσουν τους εξωτερικούς παράγοντες που τα δημιουργούν.

 

  •  Ηρθαν σε επαφή με την έρευνα.

Με αφετηρία ένα ?ερώτημα?, έμαθαν να το ορίζουν, να το αναλύουν και να οδηγούνται σε απαντήσεις και  συμπεράσματα.

 

  •  Ασχολήθηκαν με τη δημιουργία μιας στατιστικής έρευνας.

Κατασκεύασαν ερωτηματολόγιο, κατάλαβαν τη ανάγκη σωστής επιλογή δείγματος, τη χρήση της Στατιστικής, την παρουσίαση των αποτελεσμάτων και είδαν μια διαφορετική χρήση των υπολογιστών στην πράξη.

 

  •  Εμαθαν να αντλούν απαντήσεις και συμπεράσματα από μια στατιστική έρευνα,και από αυτά να εκφράζουν ιδέες και απόψεις για τη βελτιστοποίηση του αντίστοιχου θέματος.