3η Ερευνητική Εργασία

Τίτλος «Et in Arcadia ego?» Ήμουν και εγώ στην Αρκαδία
Κατηγορία α) «Τέχνη και  Πολιτισμός»β) «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»
Χρονική περίοδος υλοποίησης B’ Τετράμηνο Σχολικού Έτους 2011-12
Ομάδα Εργασίας ..περισσότερα
Υπεύθυνοι Καθηγητές κ.Ηλιού Ελένη ΠΕ02 (2 ώρες), κ.Κοκκινιά Ευαγγελία ΠΕ02 (1 ώρα)
Περιγραφή
  • Βασικοί σκοποί της έρευνας:

–     Η περιήγηση στην Αρκαδία και οι προσωπικότητες τις οποίες γέννησε ή επηρέασε η Αρκαδική γη 축구동영상 다운로드.

–     Η επαφή με τη σύγχρονη Αρκαδία, τα ιστορικά μνημεία και τις φυσικές ομορφιές του νομού ftp 서버 파일.

–     Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από τους μαθητές για τη σύνθεση και παρουσίαση των εργασιών τους 한글 텔레 그램 다운로드.

 

Τελικό Προιόν
 
Ερευνητική Έκθεση:Ένα ενιαίο κείμενο με τη χρήση του λογισμικού Microsoft Word για κάθε ομάδα του τμήματος ενδιαφέροντος 웹 게임 소스 다운로드. 

Παρουσίαση:Παρουσιάσεις με τη χρήση του λογισμικού Microsoft Powerpoint για κάθε ομάδα του τμήματος ενδιαφέροντος 터보 레이터 다운로드.

1η παρουσίαση

2η παρουσίαση

3η παρουσίαση

Τεχνήματα:

Δράση:

Την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012 προσκλήθηκε στο σχολείο η κ 카카오톡 어플 다운로드. Δημητρούκα, σύντροφος του Ν. Γκάτσου, και συζήτησε με τους μαθητές για τη ζωή και το έργο του ποιητή 드래곤 길들이기 3 우리말 다운로드.

Εκδρομή μαθητών στην Αργολίδα-Αρκαδία για έρευνα και συλλογή υλικού.

Παρατηρήσεις/Συμπεράσματα Το τμήμα ενδιαφέροντος εργάστηκε σύμφωνα με τη μέθοδο της ερευνητικής εργασίας ομαδοσυνεργατικά και αξιοποιώντας όλα τα ερευνητικά εργαλεία (πρωτογενείς, δευτερογενείς πηγές, ΤΠΕ) 다운로드. Πιο συγκεκριμένα, άντλησαν πληροφορίες από βιβλία, το διαδίκτυο, συνέντευξη με την κυρία Δημητρούκα (σύντροφο Ν 고화질 뮤직비디오. Γκάτσου), εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αρκαδία (στα πλαίσια της τριήμερης Αργολίδα-Αρκαδία) 다운로드. Ο φάκελος κάθε ομάδας πέρα από την ερευνητική έκθεση, τα powerpoint της παρουσίασης, τα τεχνήματα και τις δράσεις περιλάμβανε και το ομαδικό ημερολόγιο, όπου καταγράφονταν όλες οι εβδομαδιαίες δραστηριότητες και εργασίες των μαθητών.Με την ολοκλήρωση του τετραμήνου οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι η συλλογική εργασία αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα και η ανάληψη ευθυνών οδηγεί με επιτυχία στο στόχο. Το σημαντικότερό όλων όμως ήταν ότι το «ταξίδι» και η περιήγησή τους στην Αρκαδία τους γέμισε με εμπειρίες και γνώσεις ανεκτίμητες για την υπόλοιπη μαθησιακή τους σταδιοδρομία και ζωή.