1η Ερευνητική Εργασία – «Πώς βλέπουμε τη φυσική μέσα από τη θεατρική τέχνη»

Τίτλος  Α΄ Τετράμηνο«Πώς βλέπουμε τη φυσική μέσα από τη θεατρική τέχνη» 다운로드.

 Β΄  Τετράμηνο
«Πως αναπαριστούμε διάφορα φαινόμενα μέσα από το θέατρο και τη φυσική;»

 

Κατηγορία α 다운로드. Φυσικές  Επιστήμεςβ. Τέχνη  και  Πολιτισμός
Χρονική περίοδος υλοποίησης  Σχολικ 다운로드? Έτος 2012-13
Ομάδα Εργασίας   περισσότερα. 스노우맨 게임 다운로드.
Υπεύθυνοι Καθηγητές
κ 쉐어포인트 다운로드. Δευτεραίος Χρήστος (φυσικός)
κ 크롬 html5 동영상 다운로드. Θεοδώρου Κωνσταντίνος (θεατρολόγος)
Περιγραφή

 Α΄ Τετράμηνο: Σ 다운로드? αυτή την ερευνητική εργασία, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τη φυσική και σκηνοθετική σκέψη και να βρούμε τεχνικές αναπαράστασης, μέσα από την παρατήρηση και την μίμηση 별녹음기.

περισσότερα. 황진이 mp3 다운로드.

 B΄ Τετράμηνο:

Στο δεύτερο τετράμηνο οι μαθητές κλήθηκαν μέσα από διάφορες ασκήσεις, να μετατρέψουν φυσικές δραστηριότητες, σύνθετες ή απλές, σε μικρές θεατρικές σκηνές και το ανάποδο. 늑대소녀와 흑왕자. περισσότερα
Τελικό Προιόν

Τα στάδια εργασίας που ακολούθησαν οι μαθητές ατομικά κι ομαδικά έχουν ως εξής:

1ον: κατανόηση ότι σε κάθε πρόβλημα, πείραμα ή σωματική άσκηση, έχουμε πολλές δυνατότητες προσέγγισης για την πραγματοποίηση ή κατανόησή τους κι όχι μόνο τον περιορισμό των δυνατοτήτων μας στην ακολουθία μίας τυποποιημένης μεθοδολογίας, αποκομμένης από το έναυσμα της παρατήρησης και των αποριών μας.      περισσότερα..

 Α΄ Τετράμηνο

  •  Δράση

Στις 27 Νοεμβρίου, οι μαθητές της ερευνητικής εργασίας του θεάτρου και της φυσικής επισκέφθηκαν τον Ευγενίδειο πλανητάριο και παρακολούθησαν  τη διαδραστική εκπαιδευτική έκθεση με θέμα το φως και τον ήχο. Τους μαθητές συνόδευσαν οι υπεύθυνοι καθηγητές της ερευνητικής εργασίας, κ . Χρήστος Δευτεραίος και κ. Κώστας Θεοδώρου.

Β΄ Τετράμηνο

  •  Πως γίνεται πολλές θεατρικές σκηνές στο θέατρο ή στον κινηματογράφο..,  περισσότερα..
Παρατηρήσεις και Συμπεράσματα

Α΄ Τετράμηνο

Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές μπόρεσαν να δουν, ότι στη φυσική σκέψη υπάρχει «χώρος» για τον εαυτό τους ως παρατηρητή κι ερμηνευτή. Μπόρεσαν επίσης να δουν ότι η επιστήμη «φέρει κόσμους» και δεν κειμένεται απλά μεταξύ θεωρίας κι εφαρμογής, γεγονός που μοιάζει περισσότερο στην τεχνολογική σκέψη, παρά στην επιστημονική. Η τέχνη, είτε με τη μορφή της ζωγραφικής, είτε του θεάτρου, είτε του διηγήματος, έρχεται να δώσει δομή σ? αυτούς τους κόσμους που δημιουργεί η φυσική, να βοηθήσει στη σύλληψή τους και στην λεπτότερη και ποιοτικότερη επεξεργασία τους. 

 Β΄ Τετράμηνο

Κατανοήσαμε με αυτό τον τρόπο, είτε στο κομμάτι της φυσικής…περισσότερα