Τίτλος | Γαλλικό και Ελληνικό Τραγούδι: Συγκριτική Μελέτη |
Κατηγορία | β) «Τέχνη και Πολιτισμός» |
Ομάδα Εργασίας | ..περισσότερα |
Υπεύθυνος Καθηγητής | κ.Κερλή Αργυρούλα ( καθ 엔두 마켓 한글판 다운로드. Γαλλικών)
κ. Κικίλια Τριανταφυλλιά ( καθ. Γαλλικών) |
Περιγραφή | Γαλλική γλώσσα – Μουσική (Γαλλικά και Ελληνικά Τραγούδια, Περίοδος 1960-2010) 윈도우10 구버전 다운로드.ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η Ερευνητική Εργασία έχει ως στόχο οι μαθητές: * Να διερευνήσουν τα είδη της Γαλλικής και Ελληνικής Μουσικής 아이작 갓 모드 다운로드. * Να αναδείξουν τα χαρακτηριστικά τους. * Να αναζητήσουν και να επισημάνουν τις τυχόν ιστορικές και κοινωνικές συγκυρίες που επέβαλαν την καθιέρωση συγκεκριμένων ειδών μουσικής 다운로드. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ * Πώς διαχωρίζονται τα είδη της σύγχρονης Ελληνικής και Γαλλικής μουσικής, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κάθε είδους και ποιες οι κοινωνικές συγκυρίες που επέβαλαν την καθιέρωση συγκεκριμένων ειδών; * Ποιοι είναι οι κύριοι εκπρόσωποι κάθε είδους (συνθέτες, ερμηνευτές, συγκροτήματα) και ποιες οι αντιπροσωπευτικές τους επιτυχίες στις δύο χώρες; * Υπάρχουν τραγούδια που έγιναν επιτυχίες και αγαπήθηκαν και στις δύο χώρες σε διαφορετικές εκτελέσεις; * Ποιες οι ανησυχίες και ποιοι οι προβληματισμοί των νέων; * Πώς εκφράζονται στους στίχους των τραγουδιών στις δύο γλώσσες; Υπάρχουν ομοιότητες; Σε τι οφείλονται οι τυχόν διαφορές; * Γνωρίζει η ελληνική νεολαία, και σε ποιο βαθμό, το γαλλικό τραγούδι, τους γάλλους συνθέτες και ερμηνευτές; Επιλέγει το Γαλλικό τραγούδι για την ψυχαγωγία του; * Ποια είναι τα μουσικά δρώμενα στις δύο χώρες, ποιες οι πρακτικές προώθησης του τραγουδιού και ποιοι οι συνήθεις συναυλιακοί χώροι; * Ποιοι είναι οι κοινοί τόποι του ελληνικού και του γαλλικού τραγουδιού ανά δεκαετία, κατά την περίοδο 1960-2000; ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ομαδοσυνεργατική 다운로드. Οι μαθητές *συνέταξαν Συμβόλαιο, το οποίο ορίζει τα καθήκοντά τους απέναντι στην Ομάδα Εργασίας, * εξήγαγαν Ερευνητικά Ερωτήματα, * συγκρότησαν Ομάδες Εργασίας (μια πενταμελή, δύο τετραμελείς, δύο πενταμελείς), * επέλεξαν τον Πρόεδρο-Συντονιστή και το γραμματέα της κάθε Ομάδας και όρισαν τις αρμοδιότητές τους, Με την ολοκλήρωση κάθε τομέα ερευνητικών ερωτημάτων έγινε Ολομέλεια ( προφορική παρουσίαση προς ενημέρωση όλης της Ερευνητικής Ομάδας) 다운로드. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ. * Οι μαθητές * Απέκτησαν γνώσεις που αφορούν στη μουσική των δύο χωρών 다운로드. * Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους στη γαλλική γλώσσα σε γραμματικό, συντακτικό και λεξιλογικό επίπεδο 앨범아트 다운로드. * Εξασκήθηκαν – στην Ομαδοσυνεργατική μέθοδο συνεργασίας – στη διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων – στην ανταλλαγή πληροφοριών – στην έρευνα, αξιολόγηση, καταγραφή και αποδελτίωση πληροφοριών – στη σύνταξη βιβλιογραφίας – στην έρευνα στο Διαδίκτυο, στα βιβλία και στα περιοδικά, στη χρήση ηχητικού υλικού – στη χρήση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού υπολογιστή – στη σύνθεση των πηγών, στη σύνταξή τους και στην παρουσίασή τους ενώπιον των υπολοίπων μελών της Ερευνητικής Εργασίας και των συμμαθητών τους 시그마 플롯 다운로드. ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ * Βιβλία από τη Σχολική Βιβλιοθήκη. * Βιβλία και περιοδικά από το προσωπικό Αρχείο των μαθητών 신비아파트 극장판 금빛 도깨비 다운로드. * Αρχεία ήχου από το προσωπικό Αρχείο των μαθητών. * Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές του Σχολείου. * Βιβλιογραφία η οποία δόθηκε στους μαθητές από τις υπεύθυνες καθηγήτριες της Ερευνητικής Εργασίας. |
Τελικό Προιόν |
|
Παρατηρήσεις/Συμπεράσματα |