5η Ερευνητική Εργασία

Τίτλος Γαλλικό και Ελληνικό                                             Τραγούδι:  Συγκριτική  Μελέτη
Κατηγορία β)  «Τέχνη και  Πολιτισμός»
Ομάδα Εργασίας  ..περισσότερα
Υπεύθυνος Καθηγητής κ.Κερλή Αργυρούλα ( καθ 엔두 마켓 한글판 다운로드. Γαλλικών)

κ.  Κικίλια Τριανταφυλλιά ( καθ. Γαλλικών)

Περιγραφή Γαλλική γλώσσα – Μουσική (Γαλλικά και Ελληνικά Τραγούδια, Περίοδος 1960-2010) 윈도우10 구버전 다운로드.ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Η Ερευνητική Εργασία έχει ως στόχο οι μαθητές:

* Να διερευνήσουν τα είδη της Γαλλικής και Ελληνικής Μουσικής 아이작 갓 모드 다운로드.

* Να αναδείξουν τα χαρακτηριστικά τους.

* Να αναζητήσουν και  να επισημάνουν τις  τυχόν ιστορικές  και κοινωνικές  συγκυρίες  που επέβαλαν την καθιέρωση συγκεκριμένων ειδών μουσικής 다운로드.

 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

* Πώς διαχωρίζονται τα είδη της σύγχρονης Ελληνικής και Γαλλικής μουσικής, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κάθε είδους και ποιες οι κοινωνικές συγκυρίες που επέβαλαν την καθιέρωση συγκεκριμένων ειδών;

* Ποιοι είναι οι κύριοι εκπρόσωποι κάθε είδους (συνθέτες, ερμηνευτές, συγκροτήματα) και ποιες οι αντιπροσωπευτικές τους επιτυχίες στις δύο χώρες;

* Υπάρχουν τραγούδια που έγιναν επιτυχίες και αγαπήθηκαν και στις δύο χώρες  σε διαφορετικές εκτελέσεις;

* Ποιες οι ανησυχίες και ποιοι οι προβληματισμοί των νέων;

* Πώς εκφράζονται στους στίχους των τραγουδιών στις δύο γλώσσες;

Υπάρχουν ομοιότητες; Σε τι οφείλονται οι τυχόν διαφορές;

* Γνωρίζει η ελληνική νεολαία, και σε ποιο βαθμό, το γαλλικό τραγούδι, τους γάλλους συνθέτες και ερμηνευτές; Επιλέγει το Γαλλικό τραγούδι για την ψυχαγωγία του;

* Ποια είναι τα μουσικά δρώμενα στις δύο χώρες, ποιες οι πρακτικές προώθησης του τραγουδιού και ποιοι οι συνήθεις συναυλιακοί χώροι;

* Ποιοι είναι οι κοινοί τόποι του ελληνικού και του γαλλικού τραγουδιού ανά δεκαετία, κατά την περίοδο 1960-2000;

ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ομαδοσυνεργατική 다운로드.

Οι μαθητές

*συνέταξαν Συμβόλαιο, το οποίο ορίζει τα καθήκοντά τους απέναντι στην Ομάδα Εργασίας,

* εξήγαγαν Ερευνητικά Ερωτήματα,

* συγκρότησαν Ομάδες Εργασίας (μια πενταμελή, δύο τετραμελείς, δύο πενταμελείς),

* επέλεξαν τον Πρόεδρο-Συντονιστή και το γραμματέα της κάθε Ομάδας και όρισαν τις αρμοδιότητές τους,

Με την ολοκλήρωση κάθε τομέα ερευνητικών ερωτημάτων έγινε Ολομέλεια ( προφορική παρουσίαση προς ενημέρωση όλης της Ερευνητικής Ομάδας) 다운로드.

 ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ.

* Οι μαθητές

* Απέκτησαν γνώσεις που αφορούν στη μουσική των δύο χωρών 다운로드.

* Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους στη γαλλική γλώσσα σε γραμματικό, συντακτικό και λεξιλογικό επίπεδο 앨범아트 다운로드.

* Εξασκήθηκαν

– στην Ομαδοσυνεργατική μέθοδο συνεργασίας

– στη διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων

– στην ανταλλαγή πληροφοριών

– στην έρευνα, αξιολόγηση, καταγραφή και αποδελτίωση πληροφοριών

– στη σύνταξη βιβλιογραφίας

– στην έρευνα στο Διαδίκτυο, στα βιβλία και στα περιοδικά, στη χρήση ηχητικού υλικού

– στη χρήση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού υπολογιστή

– στη σύνθεση των πηγών, στη σύνταξή τους και στην παρουσίασή τους  ενώπιον των υπολοίπων μελών της Ερευνητικής Εργασίας και των συμμαθητών τους 시그마 플롯 다운로드.

 ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

* Βιβλία από τη Σχολική Βιβλιοθήκη.

* Βιβλία και περιοδικά από το προσωπικό Αρχείο των μαθητών 신비아파트 극장판 금빛 도깨비 다운로드.

* Αρχεία ήχου από το προσωπικό Αρχείο των μαθητών.

* Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές του Σχολείου.

* Βιβλιογραφία η οποία δόθηκε στους μαθητές από τις υπεύθυνες καθηγήτριες της Ερευνητικής Εργασίας.

Τελικό Προιόν
 

 
Παρατηρήσεις/Συμπεράσματα